söndag 4 maj 2008

Vi har varit på dop



Min söta systerdotter Meja döptes idag. Jag har naturligtvis (!) scrappat dopkorten som vi gav henne. Cermonin var jättebra, Casper sjöng lite i kyrkan (väldigt bra akustik där) och Oliver testade även han sin lungkapacitet och ropade till mormor som satt på andra sidan av mittgången. Men dom skötte sig otroligt bra! Är inte lättaste att sitta stilla i en stor och häftig byggnad när man inte ens förstår varför man är där! Vi förberedde oss ändå ganska bra jag och Tomas, vi köpte ett mariekex-paket som vi bjöd alla barnen på så dom var ganska upptagna med att käka kex hela tiden vi satt där =)




Nåväl, tillbaka till korten. Jag gjorde ju som sagt var kortet från oss (mig och Tomas och min syster Camilla och Peter) och sen så fick jag min första beställning!! Jag fick äran att scrappa kortet från min mamma också *stolt* Det var så himmla kul för jag fick en massa beröm från alla som var där =) Det är verkligen kul när det man har gjort blir uppskattat!





Det här kortet (fyrkantiga) gjorde jag till Meja från min mamma, ser ganska snett och konstigt ut, men det såg inte riktigt lika farligt ut i verkligheten.
















Och det här kortet (avlånga) gjorde jag till Meja från oss.
Nu är det baa hålla ut till nästa gång jag pysslat sanske det dyker upp fler saker här =)

4 kommentarer:

keytan sa...

Du ska helt klart vara stålt över dig själv ! Gu va fina kort *puss på dig*

Pimmi sa...

Hej Linda /E
Nej jag skojade bara, jag har tid att skriva mera (haha) Du har gjort jättefina kort. Härliga färger och alfabetena är så snygga. Lycka till med tentan. Hoppas vi ses snart Kram Emma

Catta sa...

Ja, jag måste ju ge dig rätt trots att det svider... det finns ju ingen kommentar från mig här. Jag vidhåller dock att jag HAR skrivit en, frågan är hur jag lyckades svamla bort den ?!? Det var ett jättefint kort i alla fulla fall och i och med att det var så länge sen du la ut det här inlägget kan jag väl se fram mot ett nytt inom snar framtid?? Kram på dig vännen

Catta sa...

Ja, medan vi har varit borta så har ALLA uppdaterat sina bloggar, utom du... Vad beror det på?? Jag vet ju att du pysslar =) Aj, aj gumman...
KRAM!