fredag 14 november 2008

Ett nytt försök!

Jag ska göra ett försök att rädda den här bloggen. jag ska dock inte säga någonting om detta till någon innan jag fått dit att par inlägg, mest för att inte göra mig själv och/eller er andra stckre besvikna =)

Jag har ju varit på scrapträff i norrfjärden i helgen som var och det var mina älskade vänner keytan och Erica hade anordnat detta. Jättekul!
Jag hade den stora turen att vinna en utmaning =) Vann en stor bunt med papper som var sponsrat av kontorsteknik i Älvsbyn.
Jag har inte scannat in mina alster än, men jag har iallafall planerat att göra det =)
Den som lever får se så att säga!

Imorgonkväll är jag och min älskling barnlediga för att vi sa på 70 och 80 tals fest. Pojkarna ska sova hos min lillasyster och det ska bli spännande att se hur det går. Det är andra gången sedan Oliver föddes som vi är utan barn =)

Nej nu ska jag fortsätta att titta på Idol.

Kram kram

2 kommentarer:

Carola sa...

Va kul att Du skriver i bloggen igen. För jag har ju hittat hit och vill både läsa och se en hel del:)
Kram Carola

keytan sa...

hej vännen va skönt med lite uppdatering.... =)
Vi ses på söndag för du har väl KALAS då ? =)
kramiz