lördag 23 februari 2008

Ja nu föll jag visst för grupptrycket..

Så nu var man här också, min lilla hörna i rymden. Klart jag också måste ha en blogg när alla andra har en! Inte går det ju att sticka ut från normen och tro att man är nått. Inte utan en egen blogg iaf! =)

Men jag måste få säga några ord redan nu till alla stackar som tänker läsa det här ordbajsandet:

Tro för guds skull inte att jag tänker blogga varje dag!

I ärlighetens namn så har jag ju hunnit testa det här med bloggande tidigare.. ett inlägg och sen var det slut. Men, men, konstigare saker har ju hänt som sagt var =)

Tyckte det var en bra dag att börja blogga på idag. Jag har nämligen suttit uppe halva natten och grejjat och fixat en liten present till min lilla systerdotter Meja. Idag är Meja 9 dagar gammal och vi ska åka och hälsa på för första gången =)

Det blev en tavla, som jag hoppas kommer bli uppskattad.

Det blev ev jättekass bild, men det får ni ta =)


Kram kram


5 kommentarer:

Catta sa...

Åååhhh Linda, den blev jättefin! Jag tror inte att dom får någon lika uppskattad present som en tavla på deras lilla Meja. Jag tycker jättemycket om namnet, ska spara det i minnet för eventuella framtida döttrar! Hälsa dom så mycket! Kramar Catta

Pimmi sa...

Hallå, ryktet har gått, kul att se dig här :)
Måste bara få fråga, vet inte ni att man ska sova på nätterna, men iofs får man till så där fina saker den tiden på dygnet då är det nog värt att va vaken. Den blev kanonfin. Du ska varamycket nöjd. Kram på dig/Emma

Pimmi sa...

Oj nu ser det annorlunda ut, men detta blev bra, ljusare. Tack för den fina kommentaren på min blog, det här bara roligt om du vill länka till mig, då länkar jag till dig också. Ha det bra Kram/Emma

keytan sa...

Gumman. Gu va du är duktig!!!
Jag vill va som du men det visste du nog redan.
Kanon snygg. Vilken tur att du föll för grupptrycket =)
kramizzzzzzz /keytan

Helena sa...

Hej min älskade syster!
Hittade äntligen din blogg efter mycket letande!!
Vill bara tacka dig här också för den helt underbara tavlan du gjorde åt Meja.
Den står på en speciell plats där jag ser den jämt.
Kramar från din lillasyster, William & Meja.