tisdag 4 mars 2008

Min lilla pirat

En kväll i förra veckan så var jag och Keytan ( kommer hädanefter kalla henne så för att undvika förväxlingar) hemma hos Catta och scrappade. Jag forsatte då på min LO som jag påbörjat under PiP. Hann dock inte riktigt färdigt denna kväll heller, så igår när vi var och scrappade blev den äntligen färdig. Jag var faktiskt riktigt driftig igår och hann även med en ny LO och hann även börja på ytterligare en.

Sätter in bilder på mina alster, men även denna gång är bilderna riktigt dåliga.

Observera, detta är inlägg nr 2 så ingen missar det! (har slagit rekord i bloggande)


Sen hann jag göra även denna LO.



Syns det att han dansar på den nedersta ?


Bilderna är så sneda pga att det blänker så fruktansvärt om jag fotar rakt framifrån..



Kram på er!

4 kommentarer:

keytan sa...

Du är ju coolast i världen. Det blev jätte fint =)=)
Promenad imorgon? (ons) före gray´s

Catta sa...

WAAAAAHHHHH vad du sprutar fram LO:s och GRATTIS till det slagna rekordet =D Jag hade börjat misströsta... Det är ju bara så här att har man en helt underbart söt son, så kan man bara lyckas SÅ bra med scrappingen. Du har TVÅ underbart söta söner *avundsjuk* Har du ritat dansstegen på egen hand eller? Det understryker verkligen att han dansar. KRAMAR

Pimmi sa...

Superfina LO, och filka fina färger det var på den försat, rubriken var Kanon, passade super bra. Kram

Karolina sa...

Så mycket fint det hade kommit här, finurliga rubriker du har satt på dina LO:s och självklart ser man att lillkillen dansar.