söndag 9 mars 2008

Grattis vännen!

Satt hela (nästan iaf) kvällen igår och pysslade på ett grattiskort till Keytan. Detta är inte lättaste då man sitter framför en TV i nästan totalt mörker.. Jag sprang fram och tillbaka mellan TV:n och köket för att kolla så att jag inte tog helt tokiga färger till kortet, utan att dom faktiskt matchade varann lite grann iaf =) Sen var det ju det här med stämplar.. måste införskaffa mig ett par sånna också.. Nu löste det sig ju så bra att jag hittade en bild på en stämpel på det underbara internet som jag helt enkelt ritade av (läs försökte). Jag valde ett väldigt enkelt (!) motiv, en liten filur, som jag målade med akvarellpennor. Jag blev jättenöjd med kortet faktiskt =) Det var mitt adra kort, så jag har inte riktigt fått in knycken ännu, men snart så =)


(notera, detta är inlägg nr TRE!!!) *stolt*

5 kommentarer:

Catta sa...

Hahaha, vilket underbart kort!! Din filur var ju ursöt =) Hoppas jag fick vara med på ett hörn... Förresten dyker jag upp på kursen ikväll, den andra blev inställd. Kramar!

keytan sa...

TUSEN TACK! Kortet var jätte fint (trots snö/regnet) jag hoppas Oliver mår bättre och att ni andra klarar er.
KRAMIZZZ

Karolina sa...

Linda jag har mailat dig, du hann nämligen vara med i utlottningen även om jag inte hade hunnit lägga upp ditt bidrag, men det var i sista stund. Nästa gång ska jag säga ett tydligt datum och inte säga något så luddigt som före påsk, det kan ju vara när som helst och idag hade jag nog för bråttom men jag var ju så ivrig.
/Karolina

Catta sa...

Vet inte om du kollar bloggen nu i tentatider, men jag tänker på dig och håller alla tummar jag har och dessutom Peppars tummar! Många kramar till dig, håll ut!

Catta sa...

Hrm *besviken* trodde nog allt att jag skulle hitta något nytt här i dag. Nu har jag ju skrivit mer än hälften av kommentarerna på inlägget, är det inte dags för ett nytt??